Sunday, November 23, 2008

Award lagi...!!!

Hai, Intan dpt lagi award dari Jepun..,Datin Hana yang bagi tapi
ada syarat nyer...tu ler.... lihat ler spt Dbawah :-
Syarat award ini adalah seperti berikut yer :-
Sapa yang dapat award nih leh letak dalam blog memasing
Link semula kepada orang yang bagi award ni kat korang
Bagi award nih kat 7 orang bertuah
Tinggalkan la mesej pemberitahuan yang korang dah bagi award kat orang tu.

Thanks Datin Hana...hmmm nak bagi kat sape la plak...bkn aper takut kengkawan smua dah dpt award
yg sama..tu jer...but anyway...kena bagi jugak kann..kann...




  1. Datin Srisufi
  2. Datin Yuyu
  3. Datin Yuka
  4. Datin Sabrina
  5. Datin RianaFatiha
  6. Dato JHaZKiTaR0
  7. Dato Margo

Juga klu sesiapa yang berkenan dgn award tersebut mai ler ambik ...jgn malu-malu..,mane tau intan terlupa plak nak letak nama kengkawan..yg lain...Intan minta bebanyak kemaafan,,,,....

1 comment:

::SRISUFI:: said...

salam sis...
sri curik award nih...

aiiaaakkk...trimas yer