Monday, March 23, 2009

Pabila dah boring...ini ler hasil nyer....


6 comments:

SRISUFI said...

Salam akak,

nampak menyelerakan yang teramat kek coklat tu.

Semoga akak sehat ye.

eiyda said...

Wah bestnya intan..kek coklat u nampak moist betul..nanti eiyda nak mintak resepi la..rajin jugak intan masak ye saat2 gini..intan takde morning sickness ke?

LilySara (WanIntan) said...

Salam eiyda & Sri, hmm memang moist kek tu..anak2 makan tak sempat sejuk dah tinggal setgh.lagi2 klu dok hias ngan strawberry.
Pasal morning sickness tu ada tapi dah berlalu..dah nak msk 6 bln dah...thanks for asking.

cikyuyu said...

salam,,
akk.. pergh!! teliur sy tgk makan akk wat tuhh..

sdp nye!
nyummmmy...
nanti pos kat m'sia ehyy..
saya nak byk2.. hehhe :D

akk..
nak je gelak kuat,

panggilan "datin yuyu"
hahha :D

mtk2 nanti dapat anak dato lah..
ngeee! kidding.

LilySara (WanIntan) said...

Salam yuyu,thanks coz sudi dtg jengok blog.Biasa ler yuyu..bab makan nie byk kena wat sdiri...susah nak dpt la..dan satu lagi takut tak halal kan..tu yg kena wat sdiri klu teringin...hehehe.
Hmm gelaran tak per mane tau suatu hari nti memang dpt anak Dato...

Anonymous said...

kalu inilah hasilnye time boring wahhh!! kalu x boring mesti lg marbelus la hasilnya... heheehe.